Hjerteforeningen København N/NV

Samarbejde mellem de københavnske lokalkomiteer

Skrevet søndag d. 1. december 2019

HJERTEBROEN

. Ved at bygge en HJERTEBRO mellem de københavnske lokalkomiteer samt Frederiksberg kan vi styrke Hjerteforeningen over for medlemmerne ved at:

• skabe sammenhæng i aktiviteter og tilbud,
  • skabe et større sammenhold på ”tværs af byen”,
  • styrke fællesskabet og derved:
  • give det enkelte medlem flere ”hjerte-muligheder”.

Til en begyndelse vil byens lokalkomiteer give nogle link-henvisninger til hinandens aktiviteter, som alle er mere end velkomne til at deltage i.

Senere vil vi også arbejde for nogle fælles-aktiviteter for medlemmerne på tværs af byen.

Du kan også klikke frem til Hjerteforeningen København Ø/Østerbro/City kalender gennem dette link.

Du kan også klikke frem til Hjerteforeningen København S/Amager kalender gennem dette link.

Du kan også klikke frem til Hjerteforeningen København V/Vesterbro kalender gennem dette link.

Du kan også klikke frem til Hjerteforeningen Frederiksberg kalender gennem dette link.

Husk at undersøge, hvor den aktivitet foregår, som du gerne vil deltage i.